Aprillis täitus Monferal esimene tegevusaasta. Oleme teinud koostööd kümnete ettevõtetega, saanud tuttavaks erinevate ettevõtjatega üle Eesti ning astunud esimesed sammud pikaajaliste kliendisuhete suunas. Keskendume faktooringuga seotud lahendustele , et aidata klientidel kasvada ja rahavoogusid paremini juhtida.
Viisime hiljuti läbi kliendiküsitluse, et paremini mõista, kuidas senine koostöö on toiminud, mida kliendid hindavad ja mida saame tuleviku jaoks õppida. Samuti saime kinnitust, millist väärtust loob paindlik faktooring just kasvufaasis olevatele ettevõtetele.
Vastused, mida saime, andsid meile väärtusliku vaate – mitte ainult sellele, mida oleme õigesti teinud, vaid ka sellele, millele tulevikus keskenduda.
Mitmekesine kliendibaas
Küsitlusele vastanud ettevõtted tegutsevad väga erinevates tegevusvaldkondades – alates ehitusest, logistikast ja kaubandusest kuni töötleva tööstuse ning äriteenusteni. See mitmekesisus näitab, et Monfera lahendused leiavad rakendust paljude eri tüüpi organisatsioonide igapäevatöös.
Hoolimata valdkondlikest eripäradest toodi tagasisides korduvalt välja, et Monfera suudab kohaneda erinevate olukordade ja ootustega – olgu tegemist tootmise, teeninduse või projektipõhise tööga. See annab meile omakorda kindluse, et meie koostöövormid ja lähenemine sobivad nii suuremate kui ka väiksemate ettevõtete jaoks, võimaldades neil tegutseda paindlikult ja kindlalt ka siis, kui vajadused muutuvad või töömaht ootamatult kasvab.
Faktooring aitab juhtida rahavooge läbimõeldult
Küsitluse üks eesmärke oli mõista, millistes olukordades ja milliste eesmärkidega kliendid Monfera poole pöörduvad. Tagasiside põhjal võib öelda, et ettevõtted otsivad eelkõige kiiret ja usaldusväärset lahendust oma rahavoogude juhtimiseks, et tagada igapäevase tegevuse sujuvus ning toetada kiiret kasvu.
Faktooringut kasutatakse tavapäraselt olukordades, kus on vaja katta igapäevaseid tegevuskulusid – näiteks töötasude maksmine, maksude tasumine või põhivara soetamine. Samuti on see sageli abiks tooraine ostmisel ja ettevõtte laiendamisel, kuna nendega seotud kulud võivad ajutiselt ületada olemasolevaid rahavooge.
Monfera teenuste paindlikkus võimaldab ettevõtetel reageerida uutele võimalustele ja muutunud oludele kiiresti.. Nii saavad meie kliendid keskenduda kasvule ilma, et ajutised rahalised piirangud nende arengut takistaksid.
See kinnitab, et koostöö Monferaga ei piirdu pelgalt arvete rahastamisega, vaid on sageli osa suuremast strateegiast – võimaldades klientidel juhtida aega ja ressursse tõhusamalt ning saavutada oma eesmärke kiiremini.
Miks just Monfera?
Paljud meie kliendid on tunnistanud, et traditsioonilised pangad ei pruugi neile laenu anda ning seda just nende väiksuse tõttu või kuna neil puudub piisav tagatis. Monfera faktooring on neile tihti kiirem ja paindlikum alternatiiv, pakkudes vajalikku rahastust ja tuge kiirelt, et nad saaksid oma projekte ellu viia.
Meil on väga hea meel, et küsitluses jagasid kliendid oma kogemusi Monferaga avatult ja heasoovlikult. Kuigi tegemist oli meie esimese tegevusaastaga, oli tagasiside ühelt poolt julgustav, teisalt ka väärtuslik suunanäitaja edasiseks.
Kõik vastanud kinnitasid, et olid senise koostööga rahul ning tunnevad, et Monferaga on lihtne asju ajada – suhtlus on kiire, suhtumine paindlik ja probleemide korral leitakse lahendus. Eraldi toodi esile, et Monfera oli abiks olukordades, kus oli vaja kiiresti reageerida või leida sobiv lahendus tavapärasest lühema ajaga.
Ehkki tagasiside ei sisaldanud hinnangute skaalat, jäi läbivaks jooneks usaldus ja rahulolu – nii faktooringuteenuse sisu kui ka selle kättesaadavuse osas. Kõige rohkem rõõmustas meid aga see, et kliendid näevad Monferas partnerit, keda nad oleksid valmis soovitama ka teistele. See on meie jaoks suurim tunnustus.
Eesmärk: usaldusväärne ja pikk koostöö
Monfera eesmärk ei ole teha lihtsalt üksikuid faktooringu tehinguid – meie fookuses on pikaajalised kliendisuhted, kus mõlemad pooled kasvavad koos. Usume, et partnerlus saab toimida ainult siis, kui see on läbipaistev, kiire ja kliendist lähtuv. Meie jaoks tähendab see pidevat valmisolekut kohaneda ja vajadusel ka tavapärasest rohkem pingutada.
Kokkuvõtteks
Võib öelda, et Monfera esimene tegevusaasta on olnud tugev stardiplatvorm. Klientide aus ja toetav tagasiside aitab meil ehitada seda, mille poole püüdleme – pikaajalisi, vastastikusel usaldusel põhinevaid kliendisuhteid.
Oleme alustanud heade klientidega ja saanud kinnitust, et liigume õiges suunas.
Täname kõiki kliente, kes on olnud osa meie esimesest aastast. Meie teekond on alles alguses – ja me ei plaani hoogu maha võtta.
Kui ka Sinu ettevõte vajab faktooringut, et rahavooge paremini hallata ja kasvada senisest kiiremini, võta meiega ühendust info@monfera.ee!
Liitu meie LinkedIn jälgijatega ja saa osa Monfera tegemistest, uudistest ja koostöövõimalustest.